وام با سپرده بانک پارسیان

با استفاده از وام با سپرده بانک پارسیان که به طرح پژواک معروف است، می­توانید به ارزش 80 تا 85 درصد سپرده خود، وام دریافت کنید.

یکی از راه­هایی که می­توان کسری بودجه را تامین کرد، استفاده از تسهیلات بانکی است. انواع وام بانکی توسط بانک-های مختلف ارائه می­شود که هرکدام شرایط خاص خود را دارند.

چنانچه تسهیلات بانکی را با یکدیگر مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که هرکدام از آن­ها شرایط خاصی دارند. امروزه، تسهیلات بانکی نسبت به گذشته بیشتر شده است.

هر بانکی هر چند وقت یکبار طرح­های جدیدی را برای ارائه به مشتریان خود معرفی می­کند. یکی از طرح­هایی که پرمتقاضی است، طرح پژواک نام دارد که توسط بانک پارسیان ارائه می­شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می­شود ادامه مطلب را مطالعه کنید. شما با مراجعه به هلدینگ دیوان می توانید این وام فوری و وام با سند مسکونی بدون ضامن در اسرع وقت وام را تحویل بگیرید.

درباره وام با سپرده بانک پارسیان

در میان انواع وام که توسط بانک­های کشور ارائه می­شود، وام با سپرده بانک پارسیان معروف به طرح پژواک معرفی شده­است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

شما می­توانید با افتتاح حساب سپرده بلند مدت در بانک پارسیان به ارزش 80 تا 85 درصد مبلغ سپرده خود وام دریافت کنید.

وام با سپرده بانک پارسیان وام فوری بانکی سقف این تسهیلات یک میلیار تومان با نرخ سود 4 تا 12 درصد است. یکی از ویژگی­های مثبت این وام این است که شما نیازی به معرفی ضامن نخواهید داشت.

نوع ضمانتی که بانک برای این تسهیلات در نظر گرفته است، مسدودی سپرده می­باشد.

وام با سپرده بانک پارسیان در یک نگاه

در جدول زیر تمامی اطلاعاتی که درباره وام با سپرده بانک پارسیان (طرح پژواک) نیاز دارید، آمده است:

مواردتوضیحات
سود تسهیلات4 تا 12 درصد
سقف تسهیلات1 میلیارد تومان
نوع ضامنمسدودی سپرده
سپرده­گذارینیاز به سپرده­گذاری دارد
نوع حساب سپردهبلند مدت
سود سپرده8 درصد
نسبت مبلغ تسهیلات به میزان سپرده97
مدت زمان بازپرداخت اقساط36 ماه
قسط تسهیلات29523985 تومان
کل سود تسهیلات62863460 تومان
مجموع رقم و سود تسهیلات1062923460 تومان
فهرست