وام کالا کارت بانک قرض الحسنه مهر ایران

 

چنانچه قصد خرید کالا یا خدماتی را دارید، اما بودجه شما کم است، می­توانید با استفاده از وام طرح کالا کارت بانک قرض­الحسنه مهر ایران، بجای خرید نقدی، خرید قسطی انجام دهید.

توجه داشته باشید که برای دریافت این تسهیلات نباید چک برگشتی یا بدهکاری به بانک داشته باشید. در ادامه توضیح کاملی درباره وام کالا کارت بانک مهر ایران قرار می­دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می­شود ادامه مطلب را مطالعه کنید. شما با مراجعه به هلدینگ دیوان می توانید.

انواع وام فوری | وام با سند مسکونی | وام با سند خودرو | وام بانکی | وام مسکن | تامین سرمایه و انواع وام و وام آزاد ارائه میگردد.

وام کالا کارت بانک قرض الحسنه مهر ایراننحوه دریافت وام کالا کارت بانک قرض­ الحسنه مهر ایران

برای اینکه بتوانید وام کالا کارت بانک قرض ­الحسنه مهر ایران را دریافت کنید، ابتدا باید در این بانک، حساب افتتاح کنید. نوع حسابی که باید افتتاح کنید، حساب قرض­ الحسنه است.

شما می­توانید به صورت حضوری یا از طریق آنلاین، افتتاح حساب را انجام دهید. کار دیگری که باید برای دریافت این وام انجام دهید، معرفی ضامن رسمی است.

توجه داشته باشید که با دریافت این کارت، شما تنها مجاز به خرید از فروشگاه­ هایی که با بانک مهر ایران قرارداد دارند، هستید.

سقف وام 100 میلیون تومان و سود 4 درصد است. توجه داشته باشید که این وام قرض ­الحسنه بوده و فقط 4 درصد کارمزد کسر می­شود.

مدت زمان بازپرداخت اقساط 24 ماه می­باشد. توجه داشته باشید که اقساط تسهیلات یک ماه پس از اخذ کارت و واریر تسهیلات شروع می­شود. این امر حتی اگر شما از آن کارت استفاده نکرده باشید نیز صادق است.

وام کالا کارت بانک قرض­ الحسنه مهر ایران در یک نگاه

جدول زیر اطلاعات کاملی درباره وام کالا کارت بانک قرض­ الحسنه مهر ایران در اختیار شما قرار می­دهد:

مواردتوضیحات
سود تسهیلات4 درصد
سقف تسهیلات100 میلیون تومان
نوع ضامنضامن رسمی
واگذار کردننیاز به سپرده­ گذاری دارد
نوع حساب سپردهقرض­ الحسنه
مدت زمان بازپرداخت اقساطحداکثر 24 ماه
قسط تسهیلات4342492 تومان
کل سود تسهیلات4219813 تومان
مجموع رقم و سود تسهیلات105279813 تومان
شرایطمتقاضی مجاز به خرید از فروشگاه­های طرف قرارداد با بانک مهر ایران است، متقاضی نباید به بدهکاری به بانک یا چک برگشتی داشته باشد

فهرست