وام بانک ملت 

وام بانک ملت را از هلدینگ دیوان بخواهید، زیرا به شما عزیزان کمک می کند که وام بانک ملت و شرایط دریافت وام بانک ملت در کمتر از یک ساعت و در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

همان طور که می دانید گرفتن وام بانک ملت  از بانک ها بسیار سخت و وقت گیر می باشد و نیاز به تجربه ی کافی ای در این زمینه دارد.

اما متخصصین ما در کمتر از یک ساعت بدون ضمانت وام بانک ملت را به شما می دهد.

انواع وام فوری | وام با سند مسکونی | وام با سند خودرو | وام بانکی | وام مسکن | تامین سرمایه و انواع وام و وام آزاد ارائه میگردد.

وام بانک ملت نیز مانند سایر بانک ­ها انواع مختلفی از وام بانک ملت و تسهیلات ارائه می­ دهد. اگر به صورت آنی به پول نیاز دارید می ­توانید وام فوری از بانک ملت دریافت کنید.

انواع وام بانک ملت شامل وام بدون سپرده، وام بانک ملت قرض­ الحسنه و غیره است. نوعی قرض است که از طرف بانک به متقاضی پرداخت می­ شود.

متقاضی باید وام بانک ملت را در زمان مشخص تسویه کند. یکی از بانک­ هایی که می­ توانید برای اخذ وام بانک ملت به آن مراجعه کنید، بانک ملت است.

در این مقاله شما را با انواع وام بانک ملت و وام ­های معمولی آشنا کرده و شرایط آن­ ها را برای شما بازگو می­ کنیم.

جهت راهنمایی و یا دریافت وام بانک ملت می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید. شماره تماس : 09122304265

پروسه دریافت وام بانک ملت

درست مانند سایر بانک ­ها برای اخذ وام بانک ملت نیز باید پروسه ای را طی کنید که شامل موارد زیر است:

  • جمع آوری مدارک
  • طی کردن مراحل اداری
  • درخواست کتبی از سوی وام گیرنده
  • ارائه معرفی نامه

نحوه اخذ وام بانک ملت

همان ­طور که در بالا گفتیم مراحل دریافت وام بانک ملت بسیار طولانی و پیچیده است از این را بانک ملت برخی از وام بانک ملت را ارائه می‌دهد که می‌توانید فوری و به سرعت پول را دریافت کنید.

در ادامه وام بانک ملت را نام برده و هر یک از آن­ ها را شرح می دهیم این مدارک به بانک ملت داده می شود پس از تصویب آن توسط مسئولین و ارائه نامه می ­توانید وام بانک ملت خود را دریافت کنید.

از قدیم الایام یکی از راه ­هایی که می­توان با آن هزینه زندگی را رفع کرد اخذ وام بانک ملت است. هر وام بانک ملت شرایط خاص خود را دارد.

اما به طور کلی به وام مسکن ازدواج درمان و غیره تقسیم می ­شوند. برای اخذ وام بانک ملت مدارک مربوط به هر زمان را ارائه داده و وام بانک ملت را دریافت کنید.

انواع وام بانک ملت

وام بانک ملت مختلفی را به مشتریان خود ارائه می ­دهد که هر کدام شرایط خاص خود را دارد آن­ها عبارتند از

  • وام کارت اعتباری با سند مسکونی
    وام بانک ملت و شرایط دریافت وام بانک ملت

    وام بانک ملت و شرایط دریافت وام بانک ملت

  • وام ۲۵۰ میلیون تومانی
  • وام ویژه دارندگان کارتخوان
  • وام ویژه متخصصین
  • وام مانی کارت ملت
  • وام کارت اعتباری بین 10 تا 50 میلیون تومان
  • وام کارت اعتباری بدون ارائه پیش فاکتور

مهم ­ترین وام بانک ملت را در ادامه توضیح دادیم.

وام ۲۰۰ میلیونی بانک ملت

یکی از وام بانک ملت وام ۲۰۰ میلیون تومانی است که به وام خرید کالا مشهور می باشد.

اگر قصد خرید کالا را داشته اما با کمبود پول مواجه هستید می­ توانید با دریافت این وام بانک ملت مشکل کمبود بودجه ­تان را حل کنید.

برای اخذ این باید در یکی از شعبه­ های بانک ملت حساب قرض الحسنه داشته باشید. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که تنها برای خرید کالای ایرانی و برند هایی که با بانک ملت قرارداد دارند می­ توانید این وام فوری بانک ملت را دریافت کنید.

سود وام بانک ملت خرید کالا بین ۷ تا ۱۸ درصد است این سود طبق دوره بازپرداخت تعیین می شود. دوره بازپرداخت بین ۱۲ ماه تا ۶۹ است برای اخذ این باید ضامن رسمی معرفی کنید.

این وام بانک ملت تنها به افرادی که می ­شود که قبلا این تسهیلات را نگرفته باشند.علاوه بر وام با سند ملکی، وام بانک ملت دیگری که می­توانید برای خانه دریافت کنید، وام بانک ملت جعاله است که در ادامه این مقاله به شرح آن پرداختیم.

وام بانک ملت ۱۲۰ میلیونی با سند ملکی

برای اخذ وام بانک ملت می توانید با سند ملکی اقدام کنید. بدین ترتیب که سند تان را به عنوان ضامن در رهن بانک قرار دهید و وام بانک ملت دریافت کنید.

وام بانک ملت سند ملکی از بانک ملت به ازای هر نفر ۵۰ میلیون تومان است. به ازای هر یک سند، سه نفر می­توانند روی آن وام بگیرند.

بنابراین مجموعا ۱۲۰ میلیون تومان می‌شود سود وام بانک ملت ۱۲۰ میلیونی وام بانک ملت سند ملکی ۱۸ درصد است.

این مقدار بعد از اینکه ملک شما توسط کارشناس بانک بررسی و تایید شد پرداخت می­شود. این وام بانک ملت شرایط دیگری دارد که به شرح زیر است:

  • ملک باید در شهر قرار داشته باشد.
  • ملک باید مسکونی باشد.
  • بایستی پایان کار داشته باشد.
  • وام  بانک ملت نیاز به ضامن ندارد.

وام بانک ملت برای بانوان

بانوان با استفاده از طرحی به عنوان «طرح پرنیان» می­ توانند از وام بانک ملت دریافت کنند. مقدار وام بانک ملت برای بانوان ۵۰ میلیون تومان است.

برای اخذ این وام بانک ملت باید مبلغ ده میلیون تومان در این بانک حساب سپرده داشته باشید. سود طرح پرنیان ۱۸ درصد است که ۳۶ ماه باید تسویه شود.

انواع وام بانک ملت بدون سپرده

وام بانک ملت بدون سپرده در بانک ملت به دو دسته نقدی و وام با سند ملکی تقسیم می شوند وام نقدی را می‌توان تا مبلغ ۱۰ میلیون تومان دریافت کرد سودان ۱۸ درصد است.

ارائه یک ضامن معتبر رسمی برای این وام بانک ملت ضروری است این باید ۳۶ماهه تاثیر شود سقف وام با سند ملکی ۵۰ میلیون تومان است. در ادامه درباره وام با سند ملکی بیشتر توضیح دادیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر وام بانک ملت با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

وام بانک ملت جعاله 

یکی دیگر از وام هایی که بانک ملت ارائه می دهد وام جعاله یا تعمیر خانه است. اگر شما نیاز به تعمیر و نوسازی دارید برای تامین بودجه آن می توانید وام فوری بانک ملت جعاله از بانک ملت دریافت کنید.

این وام فوری بانک ملت را می توان هم با سپرده هم بدون سپرده دریافت کرد یکی از ویژگی‌های مثبت این وام این است که همزمان با وام خرید مسکن نیز می­ توانید آن را دریافت کنید.

وام بانک ملت برای ازدواج

وام فوری بانک ملت ازدواج به منظور کمک هزینه ازدواج جوانان پرداخت می‌شود. مبلغ این وام در بانک ملت ۱۵۰ میلیون تومان است سود این وام چهار درصد در نظر گرفته شده و این وام به ضامن رسمی نیاز دارد.

این نوع وام از نوع قرض الحسنه است و متقاضی باید این وام را ۱۲۰ ماه تسویه کند.

وام بانک ملت ۳۰۰ میلیونی تومانی

پزشکان، بازاری ها و مشاغل دیگری که جزو مشتری های بانک ملت هستند با استفاده از طرحی به نام ویژه متخصصان می ­توانند وام فوری بانک ملت ۳۰۰ میلیونی از بانک ملت دریافت کنند.

توجه داشته باشید که سقف این بانک ۳۰۰ میلیون تومان است و برای هر شغلی مبلغ متفاوت می­ باشد. متقاضی این وام فوری بانک ملت باید در بانک ملت حساب جاری داشته باشد.

سود این طرح ۱۸ درصد و برای اخذ این وام داشتن سند ملکی ضروری است.

لازم به ذکر است که متقاضیان این باید مجوز فعالیت یا پروانه کسب معتبر داشته باشند و آن را به بانک ارائه دهند.

نکته دیگری که در رابطه با این وام باید بدانید این است که حساب سپرده شما مسدود نمی­ شود و شما امکان استفاده از سپرده ­های تان را خواهید داشت مدت زمان پرداخت این وام ۶۰ ماه است.

وام بانک ملت ۳۰ میلیونی

بانک ملت به افراد خوش حساب وام ۳۰ میلیون تومانی پرداخت می­ کند. خوش حسابی شما توسط اعتبارسنجی تعیین می‌شود.

بنابراین این وام را پس از اعتبارسنجی دریافت خواهید کرد. تنها افرادی که در اعتبار سنجی نمره A یا A مثبت داشته باشند امکان دریافت این وام فوری بانک ملت را دارند.

توجه داشته باشید که این وام بدون ضامن است. زیرا متقاضی دارای رتبه اعتبارسنجی بالا است و نیاز به ضامن ندارد.

وام ۵۰ میلیونی بانک ملت

یکی دیگر از وام هایی که میتوان برای خرید کالا از بانک ملت دریافت کرد وام فوری ۵۰ میلیونی از بانک ملت است برای تامین بودجه تا هنگام خرید کالا می توانید از این وام استفاده کنید.

این یک وام قرض الحسنه است بنابراین باید در این بانک حساب قرض الحسنه داشته باشید با این وام تنها می توانید از فروشگاه های طرف قرارداد با بانک ملت خرید کنید.

این وام ۱۵ درصد سود دارد و باید به مدت ۳۶ ماه را تسویه کنید برای دریافت این ویزا نیاز به معرفی یک ضامن دارید

وام ۱۰۰ میلیونی بانک ملت

وام فوری از بانک ملت

وام فوری از بانک ملت

وام فوری ۱۰۰ میلیونی از بانک ملت یکی دیگر از تسهیلات این بانک است این وام جزو وام های قرض الحسنه محسوب می‌شود.

این وام با سود ۴ درصد است که افتاده آن باید طی ۳۶ ماه پرداخت شود برای از این وام نیاز به معرفی یک ضامن دارید مدارکی که باید برای دریافت این وام فوری از بانک ملت ارائه دهید عبارتند از:

  • تکمیل فرم تشکیل پرونده
  • کپی صفحه اول شناسنامه متقاضی و ضامن ارائه شود.
  • کپی کارت ملی از پشت و روی آن
  • ارائه فیش کسر از حقوق متقاضی و ضامن
  • ارائه فیش حقوقی متقاضی و ضامن
84 / 100
فهرست