تامین سرمایه آزاد

تامین سرمایه آزاد چیست؟ سرمایه به منابع مالی و پولی و منابع قابل تبدیل به پول گفته می‌شود.

شرکت‌های عملکرد بهتری دارند، که نسبت به رقبای خود دارای سرمایه بیشتری باشند. سرمایه به دو صورت نقدی و غیر نقدی دسته ­بندی می‌شود.

سرمایه نقدی پول نقد و سرمایه غیرنقدی دارایی­ هایی است که در اختیار دارید. بسیاری از شرکت­ها برای توسعه کسب و کارشان، ممکن است با کمبود بودجه مواجه شوند.

که در این صورت می­توانند مشکلاتشان را با دریافت وام حل کند. برای دریافت وام می­توان به بانک‌ها و شرکت‌های تامین سرمایه مراجعه کرد.

شرکت‌های تامین سرمایه برتری که حساب بانک دیگر این است که علاوه بر وام خدمات دیگری نیز به شرکت­ها ارائه می­دهند.

برای اینکه شرکت­ها بتوانند مشکل نقدینگی را برطرف کنند، می­توانند از تامین سرمایه آزاد کمک بگیرند. در ادامه مقاله درباره تامین سرمایه آزاد و روش­های مختلف آن صحبت می­کنیم.

انواع وام فوری | وام با سند مسکونی | وام با سند خودرو | وام بانکی | وام مسکن | تامین سرمایه و انواع وام و وام آزاد ارائه میگردد.

تعریف تامین سرمایه آزاد

کسانی که با پول کار می­کنند و کسانی که قصد دارند کسب و کارشان را ارتقا دهند، برای انجام این امور به نقدینگی نیاز دارند.

برای مثال، فردی قصد دارد که خط تولید جدید در شرکت ایجاد کند و سرمایه اش را افزایش دهد‌. برای این کار باید تامین سرمایه آزاد انجام دهد.

آن­ها با ارائه ضمانتی، سرمایه را دریافت می‌کنند. سپس، هر ماه به ازای سودی که رسیدند، سود آن را به شرکت تامین سرمایه پرداخت می‌کنند. به این کار تامین سرمایه گفته می­شود.

تامین سرمایه آزاد یا وام بانکی؟

حال ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که تامین سرمایه آزاد بهتر است یا وام بانکی؟ کسانی که مشکلات مالی دارند اولین راه حلی که به ذهنشان می‌رسد، دریافت وام فوری بانکی است.

اما همان­طور که می­دانید با توجه به شرایط اقتصادی ایران، اخذ وام بانکی کار راحتی نیست. به علاوه بانک‌ها شرایط بسیار سختی را برای پرداخت وام دارند.

برای مثال، می‌توان به رتبه اعتبار سنجی بالا، داشتن دسته چک ارائه و چندین ضامن اشاره کرد. حتی اگر همه شرایط را داشته باشید، مبلغ وام محدود است و ممکن است برای شما مناسب نباشد.

تامین سرمایه آزاد برای تمامی امور از هلدینگ دیوان

تامین سرمایه آزاد

در این زمان راه حل دیگری وجود دارد که می­توانید از آن بهرمند شوید.

در این شرایط می‌توانید با استفاده از تامین سرمایه آزاد در کوتاه­ترین زمان و راحت­ترین شرایط مبلغ یک لازم دارید را دریافت کنید.

متقاضی می‌تواند بین ۵۰ میلیون تا ۵۰ میلیارد تومان سرمایه آزاد دریافت کند.

روال تامین سرمایه آزاد

برای تامین سرمایه آزاد بعد از دریافت مشاوره از مشاوران ما، با مدارک لازم به دفتر ما مراجعه کرده و پس از انجام مراحل اداری سرمای موردنظرتان را بگیرید.

توجه داشته باشید که تمام این کارها در سریع ترین زمان انجام می‌شود. علاوه بر خدمات تامین سرمایه آزاد می­تواند وام فوری از ما دریافت کنید.

آیا پرداخت سرمایه آزاد قانونی است؟

ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که آیا پرداخت سرمایه آزاد قانونی است؟ در شرکت ما همه مراحل به صورت قانونی و شفاف انجام می­شود.

از امضای قرارداد یافت تا باقی مراحل در دفترخانه اسناد رسمی تمام قانونی بوده و تحت وکلای دفتر ما انجام می‌شود. هدف ما این است که شما با خیالی آسوده سرمایه خود را تهیه کنید.

تامین سرمایه آزاد با چه یا سفته

هنگامی که از تامین سرمایه آزاد بهره­مند می­شوید، نیاز به دسته چک ندارید‌. اما دسته چک داشته باشید سود پرداختی شما از پرداخت سرمایه با سفته کمتر است.

بنابراین، داشتن دسته چک امتیاز محسوب می‌شود. باز هم تاکید می‌کنیم که داشتن دسته چک ضروری نیست و حتی با سفته هم می­توانید سرمایه آزاد دریافت کنید.

شرایط بازپرداخت تامین سرمایه آزاد

شرایط بازپرداخت تامین سرمایه آزاد بسته به توان متقاضی متغیر است. در حقیقت شرایط بازپرداخت را متقاضی طبق شرایط خود می­تواند تعیین کند.

این ویژگی یک نکته مثبت برای تامین سرمایه آزاد محسوب می‌شود. در حالی که در بانک­ها زمانی که متقاضی وام دریافت می­کند، شرایط بازپرداخت معینی وجود دارد.

علاوه بر آن اگر شما بخواهید تسویه کنید کل سود را نیز باید پرداخت کنید. اما در حالی که در شرکت‌های تامین سرمایه این شرایط برقرار نبوده و حتی زمانی که نیاز مشتری رفتار می­تواند تسویه کند.

تامین سرمایه آزاد به سرعت و در کمترین زمان پرداخت می­شود.

تامین سرمایه آزاد

تامین سرمایه آزاد فوری

همان­طور که قبلا اشاره کردیم، تامین سرمایه آزاد به سرعت و در کمترین زمان پرداخت می­شود.

از بین وام­هایی که می­توان دریافت کرد تامین سرمایه آزاد بر روی سند کمتر از یک روز کاری پرداخت می‌شود.

اگر قصد دارید بر روی سند ملکی سرمایه آزاد دریافت کنید، لازم است بدانید که در در کمتر از ۲ روز کاری پرداخت خواهد شد.

تامین سرمایه آزاد به پیش پرداخت نیاز است؟

اگر قصد دارید تامین سرمایه آزاد دریافت کنید، لازم است بدانید که نباید هیچگونه پیش پرداختی پرداخت کنید.

شما بدون هیچ هزینه­ای می توانید سرمایه آزاد دریافت کنید. این نکته یکی دیگر از نکات مثبت تامین زمانی آزاد است. شما تنها با داشتن مدارک مورد نیاز می­توانید سرمایه مورد نظرتان را دریافت کنید.

مزایای تامین سرمایه آزاد

در بالا چند نکته از نکات مثبت تامین سرمایه آزاد را نسبت به وام بانکی توضیح دادیم. مهم­ترین آن ها شامل دریافت یک روزه، بدون پیش پرداخت بودن و بدون نیاز به ضامن و دست چک اشاره کردیم.

لیست زیر تمام نکات مثبت سرمایه آزاد را بیان می­کند:

  • دریافت سرمایه بدون ضامن
  • دریافت سرمایه بدون پیش پرداخت امکان پذیر است
  • پرداخت سرمایه یک روز است
  • برای دریافت سرمایه نیاز به دسته چک ندارید
  • امکان دریافت سرمایه با سند خودرو یا ملک وجود دارد
  • به انتقال سند نیازی نیست

تامین سرمایه آزاد سند به نام میخورد؟

یکی از نکاتی که باید توجه کنید، این است که هنگام تامین سرمایه آزاد تمامی اسناد شما به به نام باقی می‌مانند.

بر اساس مبلغی که دریافت کردید، بخشی از سند در دفترخانه در رهن شرکت ما قرار می­گیرد. شما می­توانید از خودرو و ملکتان استفاده کنید.

از آنجا که قرارداد رسمی نوشته می­شود، بعد از پرداخت کامل مبلغ دریافتی با ارائه قرارداد و رسیدهای پرداختی به دفترخانه می­توانید سندتان را تحویل بگیرید.

حال که درباره جزئیات و تامین سرمایه آزاد اطلاعات مورد نظرتان را کسب کردید، در بخش بعد قصد داریم درباره روش‌های تامین سرمایه آزاد صحبت کنیم.

روش های مختلف تامین سرمایه آزاد

تامین سرمایه آزاد

روش های مختلف تامین سرمایه آزاد

همان­طور که قبلا اشاره کردیم، تامین سرمایه آزاد بدون ضامن است و تنها با ارائه سند، امکان‌پذیر است.

اسنادی که می‌توانید برای دریافت سرمایه به شرکت ما ارائه دهید شامل موارد زیر است:

  • سرمایه آزاد سند ملکی
  • سرمایه آزاد خودرو
  • سرمایه آزاد  سفته
  • سرمایه آزاد  طلا

تامین سرمایه آزاد سند ملکی

همان­طور که می‌دانید دریافت وام زمان‌بر است. زمانی به فکر گرفتن وام می­افتید، که نیاز شدید مالی داشته باشید.

بنابراین می­خواهید که به سرعت وام را دریافت کنید. بنابراین در چنین مواقعی مراجعه به بانک کار عاقلانه ای نیست. شما می­توانید با ارائه سند ملکی، به موسسات تأمین سرمایه مراجعه کرده و تامین سرمایه آزاد دریافت کنید.

این روش از روش سریع و آسان برای تامین نقدینگی است. با ارائه سند ملکی می­توانید در عرض کمتر از ۲ روز مبلغ مورد نظرتان را دریافت کنید.

مبلغ سرمایه آزاد با سند ملکی متغیر است و به ارزش خانه شما بستگی دارد. برای این کار می­توانید به مشاوران موسسه ما تماس گرفته و درباره تامین سرمایه آزاد با سند ملکی از آن­ها مشاوره دریافت کنید.

مهم­ترین مزیت دریافت سرمایه با سند ملکی این است که در کمترین زمان ممکن به شما پرداخت می­شود.

از دیگر مزایای این نوع وام می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ملک برای متقاضی باقی می­ماند و می­توانند از آن استفاده کنند.
  • به معرفی ضامن نیازی ندارد و تنها سند برای دریافت وام کافی است.
  • به دست چک نیازی ندارد.

تامین سرمایه آزاد سند خودرو

تامین سرمایه آزاد سند خودرو و یا وام با سند خودرو، یکی دیگر از راه­های سریع برای دریافت مبلغ موردنظر شما است.

متقاضی با ارائه سند خودرو به عنوان ضمانت می­تواند در کمترین زمان ممکن پول دریافت کند. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که متقاضی باید مالکیت شش دانگ سند خودرو باشد.

پرداخت سرمایه آزاد با سند خودرو نیز مانند سند ملکی بدون ضامن است و سند خودرو ضامن متقاضی است.

شما می­توانید بر روی سند خودروهای ایرانی و خارجی سرمایه دریافت کنید. در مورد بازپرداخت سرمایه همان­طور که قبلا اشاره کردیم، به شرایط متقاضی بستگی دارد.

بازپرداخت می­تواند بین ۱ تا ۱۲ ماه باشد. اگر خوش حساب باشید، می­توانید تا ۲۴ ما نیز آن را تمدید کنید. از طرفی بازپرداخت می­تواند ماهیانه، دو ماه یکبار و غیره انجام شود.‌

به علاوه، امکان پرداخت وام به صورت مرحله-ای وجود دارد. برای مثال، بخشی از آن را در ماه اول و بخش دیگر را در ماه سوم پرداخت کنید‌.

این شرایط در نظر گرفته شده است تا مشتریان بتوانند به راحتی اقساط خود را پرداخت کرده و سرمایه استفاده کنند.

تامین سرمایه آزاد طلا

هر شخصی ممکن است برای اینکه ارزش دارایی اش حفظ شود، بخشی از سرمایه­اش را به طلا تبدیل کند. هنگامی که با کمبود نقدینگی مواجه می­شود، به این فکر می­افتد که باید طلا را بفروشد.

اما فرد می‌تواند با مراجعه به شرکت‌ ما، تامین سرمایه آزاد باطلا دریافت کند. اگر شما هم طلایی بلااستفاده دارید به جای فروشان می­توانید روی آن وام دریافت کنید.

شما با به امانت گذاشتن طلای خودتان، وام را به صورت آنی دریافت می­کنید. به علاوه باعث می­شود که ارزش طلا شما حفظ شود.

زیرا اگر بخواهید طلا را بفروشید فروشنده اجرت طلا ساز، سود و مالیات را از آن کم می‌کند. اگر طلا را بفروشید ۳۰ درصد پایین تر از قیمت واقعی آن می فروشید.

برای تهیه دوباره آن را باید بین ۳۰ تا ۴۵ درصد نیز هزینه کنید. بنابراین وام بر روی طلا بیشتر از فروش آن برای شما سود خواهد داشت.

با مراجعه به شرکت ما پس از محاسبه ارزش واقعی طلا شما می‌توانید آن را به صندوق امانت بانک گذاشته و پول مورد نظرتان را دریافت کنید.

مدارکی که برای دریافت سرمایه آزاد بر روی طلا باید به همراه داشته باشید، شامل موارد زیر است:

  • کارت ملی
  • طلا و فاکتور خرید آن
  • دسته چک (الزامی نیست. اما با داشتن آن میتوانید سود کمتری پرداخت کنید.)
تامین سرمایه آزاد سفته نیز یکی دیگر از وام های فوری است.

تامین سرمایه آزاد

تامین سرمایه آزاد سفته

تامین سرمایه آزاد سفته نیز یکی دیگر از وام های فوری است. شما می­توانید با ارائه سفته که شخصی به عنوان ضامن آن را امضا کرده است، وام دریافت کنید.

توجه داشته باشید که سفته بدون امضای ضامن امکان‌پذیر نخواهد بود.

زیرا سفته بدون امضا اعتبار ندارد. این نوع وام ممکن است، از سایر روش ها کمی سخت تر باشد.

زیرا باید به دنبال ضامن باشید. اما با توجه به شرایط آن با ارائه سفته که ضامن آن را امضا کرده است، می­توانید فوری پول مورد نظرتان را دریافت کنید.

پرداخت سرمایه سفته بسیار آسان­تر است. زیرا دریافت دسته چک شرایط بسیار سخت دارد. به علاوه تمام مردم قادر به اخذ دسته چک نمی­باشند.

مزیتی که شرکت‌های تامین سرمایه نسبت به بانک دارند، همین است. اگر قصد داشته باشید که از بانک وام دریافت کنید، دسته چک نیاز دارید.

در صورتی که شرکت‌های تامین سرمایه از شما دسته چک نمی­خواهند. بنابراین تامین سرمایه آزاد با سفته بسیار بهتر از دریافت وام با دسته چک است.

تامین سرمایه آزاد بدون ضامن چیست؟

تامین سرمایه آزاد به این معنی است که به جز شخص وام گیرنده، کس دیگری درگیر پرونده با آن نباشد و آن را امضا نکرده باشد.

زمانی که شما برای دریافت وام به بانک مراجعه می­کنید، بانک از شما ضامن می‌خواهد. یافتن ضامن سخت ترین مرحله دریافت وام است.

زیرا یافتن ضامن کارمند معتبر بسیار سخت شده­است. اما راه دیگری نیز وجود دارد که شما می­توانید بدون دردسر وام دریافت کنید.

تامین سرمایه آزاد که توسط شرکت ما ارائه می‌شود، یکی از این راه­ها است. برای دریافت وام تامین سرمایه از شرکت ما نیاز به ارائه ضامن ندارید و تنها با یکی از روش های گفته شده می توانید وام دریافت کنید.

علاوه بر این که نیازی به ارائه ضامن ندارید، این وام‌ها فوری و آنی پرداخت می‌شود، و نیازی به طی کردن مراحل اداری یا طولانی نخواهید بود.

نتیجه ­گیری تامین سرمایه آزاد

در این مقاله درباره تامین سرمایه آزاد، روال کار آن و انواع روش­های مختلف آن صحبت کردیم. تمامی نکاتی که باید هنگام دریافت سرمایه آزاد می­دانستید را برای شما بازگو کردیم.

چنانچه در زمینه تامین سرمایه آزاد یا دریافت وام فوری نیاز به مشاوره دارید، می­توانید با ما تماس بگیرید. هلدینگ دیوان

97 / 100
فهرست