طرح زمرد بانک تجارت 50 درصد ارزش روزانه

 

با استفاده از طرح زمرد بانک تجارت 50 درصد ارزش روزانه سهام عدالت یک وام بدون ضامن دریافت کنید.

سود این وام 18 درصد و مدت زمان بازپرداخت اقساط 36 ماه است. مطمئنا شما هم درباره کارت اعتباری سهام عدالت شنیده­اید. بانک تجارت جزو اولین بانک­هایی است که به این طرح پیوست.

هدف این بانک ارائه تسهیلات مفید برای مشتریان خود فراهم کند. این وام درقالب یک کارت اعتباری پرداخت می­شود. برای دریافت این وام نیازی به معرفی ضامن ندارید.

همچنین تسهیلات طرح زمرد را می­توانید به صورت غیر حضوری دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می­شود ادامه مطلب را مطالعه کنید.

شما با مراجعه به هلدینگ دیوان می توانید.

انواع وام فوری | وام با سند مسکونی | وام با سند خودرو | وام بانکی | وام مسکن | تامین سرمایه و انواع وام و وام آزاد ارائه میگردد.

درباره طرح زمرد بانک تجارت 50 درصد ارزش روزانه

به دو صورت می­توانید سهام عدالت خود را انتخاب کنید. اگر از روش مستقیم سهامتان را انتخاب کرده باشید، و آن را نفروخته باشید، می­توانید از طرح زمرد استفاده کنید.

تنها لازم است که دکمه تغییر کارگزار ناظر را در پرتفوی فعال کنید. در صورتی­که از روش غیر مستقیم سهام خریده باشید، بدون اینکه لازم باشد کاری انجام دهید، می­توانید از این طرح استفاده کنید.

طرح زمرد بانک تجارت 50 درصد ارزش روزانهتوجه داشته باشید که بانک تجارت تا سقف 50 درصد از ارزش روز سهام عدالت شما وام می­دهد.

این ارزش روز سهام شما زمانی که برای دریافت وام اقدام می­کنید، وثیقه وام خواهد شد.

برای دریافت این وام یک حساب در بانک تجارت افتتاح کنید و سپس مدارک شناسایی خود را به بانک بدهید.

شما در سامانه سجام باید مراحل ثبت و احراز هویتتان را به پایان برسانید. در نهایت از درگاه اینترنتی یا همراه بانک تجارت درخواست وامتان را ثبت کنید.

بانک بعد از اینکه اطلاعات شما را بررسی و استعلام اطلاعات و سهام شما را از بورس دریافت کرد، مراحل دریافت وام را شروع می­کند.

طرح زمرد بانک تجارت 50 درصد ارزش روزانه در یک نگاه

اطلاعات کامل طرح زمرد بانک تجارت 50 درصد ارزش روزانه در جدول زیر آمده است:

مواردتوضیحات
سود تسهیلات18 درصد
نوع ضامنمسدودی سپرده و سهام عدالت
سپرده­گذارینیاز به سپرده گذاری دارد
نوع حساب سپردهقرض­الحسنه
مسدودی سپردهسپرده شما مسدود خواهد شد
مدت زمان بازپرداخت اقساط36 ماه
فهرست