وام با سپرده بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون یکی از تسهیلاتی که ارائه می­دهد، وام با سپرده است. شما با استفاده از تسهیلات وام با سپرده بانک توسعه تعاون می­توانید تا سقف 50 میلیون تومان وام دریافت کنید.

تنها کاری که لازم است برای دریافت این وام انجام دهید، افتتاح حساب قرض­الحسنه در یکی از شعب بانک توسعه تعاون می­باشد.

در ادامه توضیح کاملی درباره تسهیلات وام با سپرده این بانک آورده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می­شود ادامه مطلب را مطالعه کنید.

شما با مراجعه به هلدینگ دیوان می توانید.

انواع وام فوری | وام با سند مسکونی | وام با سند خودرو | وام بانکی | وام مسکن | تامین سرمایه و انواع وام و وام آزاد ارائه میگردد.

درباره وام با سپرده بانک توسعه تعاون

تمامی افرادی که قصد دارند از طرح وام با سپرده بانک توسعه تعاون را دریافت کنند، باید به یکی از شعب بانک توسعه تعاون مراجعه کرده و یک حساب قرض­الحسنه افتتاح کنند.

وام با سپرده بانک توسعه تعاون فوری و سریع برای افتتاح حساب تنها ارائه مدارک شناسایی کافی است. بانک سوابق شما را بررسی می­کند. در صورتی­که شما به هیچ بانکی بدهکار نباشید یا چک برگشتی نداشته باشید، می­توانید برای دریافت وام با سپرده درخواست دهید.

شما می­توانید به ارزش 85 درصد حساب خود و تا سقف 50 میلیون تومان با استفاده از این طرح وام دریافت کنید. یکی از مزایای مهم این وام این است که شما نیازی به معرفی ضامن ندارید.

تنها ضمانتی که بانک توسعه تعاون برای این طرح در نظر گرفته است، مسدودی سپرده می­باشد. سود این تسهیلات 2 درصد و مدت زمان بازپرداخت اقساط 36 ماه است.

وام با سپرده بانک توسعه تعاون در یک نگاه

جدول زیر تمامی اطلاعات لازم درباره وام با سپرده بانک توسعه تعاون را در اختیارتان قرار می­دهد:

مواردتوضیحات
سود تسهیلات2 درصد
سقف تسهیلات50 میلیون تومان
نوع ضامنمسدودی سپرده
سپرده­گذارینیاز به سپرده­گذاری دارد
نوع حساب سپردهقرض­الحسنه
نسبت مبلغ تسهیلات به میزان سپرده85
مدت زمان بازپرداخت اقساط36 ماه
قسط تسهیلات1432129 تومان
کل سود تسهیلات1556642 تومان
مجموع رقم و سود تسهیلات51661666 تومان
شرایطمتقاضی نباید چک برگشتی یا بدهکاری به بانک­های کشور داشته باشد.
فهرست