وام فوری طرج جهاد کالا بانک آینده

وام فوری طرج جهاد کالا بانک آینده: از آنجا که قیمت کالاهای مختلف به خصوص لوازم خانگی در ایران روز به روز در حال افزایش است، افراد بسیاری توانایی خرید لوازم خانگی را نخواهند داشت.

از این رو تسهیلات خرید کالا می­تواندد برای این اشخاص مفید باشد. به همین منظور بانک آینده تسهیلاتی به نام وام فوری طرح جهاد کالا معرفی و ارائه کرده­است. شما برای دریافت این وام باید به بانک آینده مراجعه کنید.

سپس، بانک سوابق شما را بررسی می­کند. در صورتی­که شما بدهکار بانک نباشید می­توانید از این تسهیلات استفاده کرده و وام بگیرید.

هلدینگ دیوان راحترین موسسه وام فوری می باشد.

انواع وام فوری | وام با سند مسکونی | وام با سند خودرو | وام بانکی | وام مسکن | تامین سرمایه و انواع وام و وام آزاد ارائه میگردد.

درباره وام فوری طرح جهاد کالا بانک آینده

وام فوری طرج جهاد کالا بانک آینده

وام فوری طرج جهاد کالا بانک آینده

همان­طور که اشاره کردیم، بعد از اینکه بانک استعلام شما را از بانک مرکزی گرفت، در صورتی که دارای رتبه اعتباری بالایی باشید، می­توانید وام دریافت کنید.

برای دریافت تسهیلات طرح جهاد به بانک آینده مراجعه کنید. سود این وام 18 درصد و مدت زمان بازپرداخت اقساط حداکثر 36 ماه است. شما می­توانید تا سقف 100 میلیون تومان وام دریافت کرده و کالاهای مورد نیازتان را خریداری کنید.

نکته مثبتی که در رابطه با این وام وجود دارد این است که به صورت اینترنتی پرداخت می­شود. شما باید برای دریافت این بانک یک حساب سپرده کوتاه مدت باز کنید.

چنانچه این نوع حساب را در بانک آینده ندارید، می­توانید به صورت آنلاین افتتاح کنید. با دریافت این طرح می­توانید از مرکز فروش حضوری جهاد کالا در محل دائمی نمایشگاه­های بین­المللی لوازم مبلمان، فرش، لوازم خانگی و غیره خریداری کنید.

وام فوری طرج جهاد کالا بانک آینده در یک نگاه

جدول زیر توضیحات کامل درباره طرح جهاد کالا را نشان می­دهد:

مواردتوضیحات
سود تسهیلات18 درصد
سقف تسهیلات100 میلیون تومان
کف مبلغ تسهیلات2 میلیون تومان
نوع ضامنضامن رسمی و اعتبار شغلی
سپرده­گذارینیازی به سپرده­گذاری ندارد
نوع حساب سپردهکوتاه مدت عادی
مدت زمان بازپرداخت اقساط36 ماه
قسط تسهیلات3615240 تومان
کل سود تسهیلات30148624 تومان
مجموع رقم و سود تسهیلات130248624 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست