وام بانک ملی

وام بانک ملی: یکی از بانک­ هایی که سالانه تسهیلات مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار می­ دهد، بانک ملی است. وام بانک ملی انواع مختلفی دارد که شامل وام بانک ملی ازدواج، وام مسکن، وام بانک ملی خرید کالا، وام خرید خودرو و غیره می ­شود.

موضوعی که در این مقاله قصد داریم درباره آن صحبت کنیم، دریافت وام بانک ملی است. در ادامه انواع مختلف وام بانک ملی را معرفی کرده و شرایط هرکدام را بازگو می­ کنیم.

جهت راهنمایی و یا دریافت وام بانک ملی می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

انواع وام فوری | وام با سند مسکونی | وام با سند خودرو | وام بانکی | وام مسکن | تامین سرمایه و انواع وام و وام آزاد ارائه میگردد.

وام بانک ملی امکان پذیر است؟

همه افرادی که قصد دارند وام دریافت کنند، تمایل دارند که وام فوری به سرعت در حسابشان بیاید.

اما سوال پیش می­ آید که با وجود اینکه شرایط و ضوابط سخت­ گیرانه بانک ­ها و کارهای اداری بسیار امکان دریافت وام بانک ملی وجود دارد؟

اگر قصد دارید وام بانک ملی دریافت کنید، باید شرایط وام بانک ملی مورد نظرتان را بدانید. در مرحله بعد باید به بانکی مراجعه کنید که شرایط راحت­ تر و در زمان کمتر وام بانک ملی را ارائه می ­دهد.

برای مثال، بانک ملی یکی از بانک ­هایی است که تسهیلات و خدمات بسیاری ارائه می ­دهد. برخی از آن­ها را نیز بدون سپرده ­گذاری و فوری می ­توانید دریافت کنید.

همان­ طور که می­ دانید اکثر وام بانک ملی به سپرده ­گذاری نیاز دارند که همین موضوع روند اخذ وام را کند می ­کند.

بنابراین اگر وام فوری می­ خواهید، سعی کنید وام­ هایی که به سپرده­ گذاری نیاز دارند را انتخاب نکنید. یا اگر کسی را می­ شناسید که سپرده دارد، از امتیاز وام او استفاده کنید.

وام بانک ملی چیست؟

 

گاهی اوقات پیش می ­آید که به صورت آنی به پول نیاز دارید. یکی از راه ­های تامین بودجه اخذ وام بانک ملی است. اما همان ­طور که می ­دانید، دریافت وام بانک ملی سلسله مراتبی، پیچیده دارد.

به علاوه، پول به صورت آنی و فوری به شما پرداخت نمی­ شود. در این زمان است که شما با اخذ وام فوری می ­توانید به سرعت پول مورد نظرتان را از بانک دریافت کنید.

یکی از بانک­ هایی که می­تواید برای دریافت وام بانک ملی به آن مراجعه کنید، بانک ملی است. وام بانک ملی انواع مختلفی دارد که درادامه به شرح هر یک می­ پردازیم.

وام بانک ملی برای خانه ­دار

یکی از تسهیلاتی که بانک ملی ارائه می ­دهد، وام بانک ملی برای خانم­ های خانه ­دار است. این وام تحت شرایطی به آن ها ارائه می­ شود.

زنان خانه­ دار نیز می­ توانند وام بانک ملی دریافت کنند. مبلغ وام بانک ملی 2 میلیون تومان است. فرد وا­م گیرنده با سپرده­ گذاری 2 میلیون تومانی در بانک ملی می­ تواند وام بانک ملی دریافت کند. حداقل مدت سپرده­ گذاری 3 ماه است.

فرد وام گیرنده می­ تواند 100 درصد مبلغ سپرده را وام بانک ملی دریافت کند. سود این وام 18 درصد است که ظرف مدت 26 ماه این وام بانک ملی باید پرداخت شود.

اگر شما حساب سپرده ندارید، می­ توانید از امتیاز وام بانک ملی شخصی که این حساب را دارد استفاده کنید. این امر اخذ وام بانک ملی را سرعت می­ بخشد.

دریافت وام بانک ملی با سند مسکونی

یکی از راه ­های اخذ وام بانک ملی، ارائه سند ملکی به عنوان ضامن است.

بدین ترتیب به جای ارائه ضامن، می ­توانید سند خانه خود را به بانک ارائه داده و وام بانک ملی دریافت کنید. سقف این وام 200 میلیون تومان است.

تسهیلاتی که می ­توانید با سند ملکی از این وام بانک ملی دریافت کنید، عبارتند از:

  • تسهیلات جعاله جهت تعمیرات خانه
  • تهسیلات قرض ­الحسنه برای تعمیر خانه

وام بانک ملی سند خودرو

وام بانک ملی و شرایط دریافت وام از بانک ملی

وام فوری بانک ملی

وام بانک ملی سند خودرو نیز امکان ­پذیر است. روش اخذ این وام بانک ملی، بدین ترتیب است.

که به جای معرفی ضامن سند خودرویتان را در رهن بانک می ­گذارید و وام بانک ملی دریافت می­ کنید.

یکی از مزایای این وام این است که می­ توانید از خودروی خود استفاده کنید.

وام بانک ملی برای خرید کالا

یکی دیگر از وام بانک ملی، وام خرید کالا است. سقف این وام 200 میلیون تومان و سود ان 18 درصد است. این وام جهت خرید کالا پرداخت می­ شود.

زمان بازپرداخت 60 ماهه است. شرایط اخذ این نوع وام عبارتند از:

  • متقاضی باید بالای 18 سال سن داشته باشد.
  • متقاضی سابقه چک برگشتی یا اقساط معوقه نداشته باشد.
  • ارائه پیش فاکتور از فروشگاه­ های طرف قرار داد با بانک ملی ضروری است.

وام خرید کالا به افرادی که قصد دارند کالای ایران خرید کنند، پرداخت می ­شود.

وام فوری قرض ­الحسنه بانک ملی

اگر در زمانی مانند بسیاری، سایت مسکن در مناطق روستایی، خرید جهیزیه، تعمیر و تامین مسکن وام بانک ملی نیاز دارید، می ­توانید وام قرض ­الحسنه دریافت کنید.

سقف وام قرض ­الحسنه 15 میلیون تومان، تعداد ضامن­ های مورد نیاز 2 نفر، سود آن 4 درصد و اقساط آن 36 ماه است.

یکی از طرح ­های این وام بانک ملی، طرح نیکان است. با ایجاد میانگین حساب می ­توانید تا سقف 50 میلیون تومان وام فوری بانک ملی دریافت کنید.

شرایط این طرح ارائه یک ضامن معتبر و سود آن 4 درصد است. برای اخذ این وام بانک ملی حداقل 3 ماه باید پول خود را سپرده ­گذاری کنید.

مانند وام­ های دیگر می­ توانید از کسانی که سپرده دارند، حق امتیاز وام بانک ملی آن­ ها را استفاده کنید.

وام بانک ملی برای مشاغل مختلف

یکی دیگر از وام بانک ملی تا سقف 5 میلیارد تومان برای کسانی که پروانه جواز کسب دارند است.

مهندسان، پزشکان، وکلا، قضات، اعضای هیئت علمی دانشگاه، شرکت­ های خصوصی و دولتی 2 میلیارد تومان و سایر مشاغل 1 میلیارد تومان می­ توانند وام بانک ملی دریافت کنند.

نرخ سود این وام بانک ملی 17 درصد و زمان بازپرداخت آن 60 ماه است.

وام خرید خودرو بانک ملی

اگر قصد خرید خودرو را دارید برای تامین بودجه خود می­ توانید وام خرید خودرو از بانک ملی دریافت کنید.

سقف این وام بانک ملی 15 میلیون تومان، سود آن 18 درصد و زمان بازپرداخت اقساط 36 ماه است.

شرایط اخذ وام بانک ملی عبارتند از:

  • دارای رتبه اعتبار سنجی بالا
  • متقضی باید بالا 18 سال سن داشته باشد.
  • ارائه پیش فاکتور خرید خودرو
  • تنها امکان خرید خودروی داخلی وجود دارد.
  • ارائه 2 ضامن معتبر

توجه داشته باشید که برای خرید خودروی خارجی نمی­ توانید هیچ گونه وامی دریافت کنید.

وام بانک ملی برای ازدواج

یکی از وام بانک ملی ارائه می ­دهد، وام ازدواج است. این وام از نوع وام قرض ­الحسنه است.

برای اخذ این وام بانک ملی باید توسط سامانه مرکزی گزینش شوید. سقف این وام 150 میلیون تومان و سود آن 4 درصد است. این وام فوری بانک ملی به سپرده ­گذاری نیازی ندارد و با ارائه ضامن می­ توانید وام بانک ملی دریافت کنید.

وام بانک ملی جهت تعمیر خانه

گاهی اوقات ممکن است به تعمیر خانه نیاز داشته باشید و برای اینکار پول کافی نداشته باشید. خرابی­ هایی که خانه می­ تواند داشته باشد شامل نشست دیوار بر اثر رطوبت، تخریب چاه فاضلاب منزل و غیره است.

یا ممکن است که بخواهید منزل خود را نو کنید. برای مثال، رنگ دیوارها یا سرامیک ­ها را عوض کنید. در این صورت به صورت فوری پول نیاز خواهید داشت.

اما ممکن است که پول کافی برای تعمیر آن­ ها نداشته باشید. در این مواقع می­ توانید وام فوری بانک ملی جهت تعمیر خانه که به وام بانک ملی جعاله معروف است را دریافت کنید.

وام بانک ملی و نحوه درخواست و اعلام گرفتن وام

با ما تماس بگیرید

وام بانک ملی سند مسکونی

برای خرید خانه می­ توانید وام با سند مسکونی از بانک ملی دریافت کنید و کسری بودجتان را تامین کنید. این وام به نام طرح ویژه مسکن بانک ملی شناخته می ­شود که زوجین می­ توانند دریافت کنند.

برای اخذ وام بانک ملی سند مسکونی باید حساب سپرده سرمایه­ گذاری خاص گواهی مسکن در بانک ملی داشته باشید. با این حساب از طریق 3 طرح می توانید وام بانک ملی دریافت کنید.

همان­ طور که می­دانید اخذ این نوع وام بانک ملی کمی زمان­ بر است. به­ علاوه، ممکن است شما این حساب را نداشته باشید در این زمان می­ توانید کسی که این حساب را دارد.

اما نیازی به وام بانک ملی ندارد را پیدا کرده و از امتیاز وام بانک ملی او استفاده کنید.

وام بانک ملی 15 میلیون تومانی

یکی از تسهیلاتی که می ­توانید از بانک ملی دریافت کنید، وام 15 میلیون تومانی است که جزو تسهیلات وام بانک ملی بدون سپرده بانک ملی می­ باشد.

بدین ترتیب که بدون سپرده­ گذاری و با ارائه یک ضامن می­ توانید این وام بانک ملی را دریافت کنید .سود این وام بانک ملی طبق تعرفه بانک ملی تعیین می­ شود.

زمان بازپرداخت 36 میلیون تومان است. شرایطی که باید برای دریافت این وام بانک ملی در نظر بگیرید عبارتند از:

  • سن شما بالای 18 سال باشد.
  • برای دریافت وام باید به نزدیک­ترین شعبه محله ­تان مراجعه کنید.
  • زمانی می­ توانید این را دریافت کنید که بانک مطمئن شود، توانایی پرداخت اقساط را دارید.

وام بدون سپرده بانک ملی

یکی از تسهیلاتی که بانک ملی ارائه می­ دهد، وام بدون سپرده است. این بدین معنی ایت که برای دریافت وام به سپرده­ گذای نیازی ندارید.

برای اخذ این نوع وام بانک ملی باید به شعبه مورد نظر مراجعه کرده و درباره این وام سوال بپرسید. شرایط اخذ وام بدون سپرده را به دقت مطالعه کنید.

مدارک را جمع­ آوری کرده و با ارائه آن به وام بانک ملی دریافت کنید.

وام بدون سپرده انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

  • وام خرید کالا
  • خرید لوازم منزل
  • وام خرید خودرو
  • قرض­ الحسنه رفع احتیاج ضروری
  • قرض ­الحسنه ازدواج
  • قرض ­الحسنه تامین هزینه درمان بیماری

وام بانک ملی خرید کالای اساسی

چنانچه قصد دارید لوازم منزل خریداری کنید، بانک ملی مبلغ 8 میلیون تومان را برای خرید منزل وام فوری ارائه می­ دهد. این وام به نام کالای اساسی است.

سن وام گیرنده باید بالای 18 سال باشد. مدت زمان بازپرداخت اقساط 36 ماه است. برای اخذ این وام باید پیش فاکتور کالا را ارائه دهید.

توجه داشته باشید که این وام بانک ملی برای خرید کالای ایرانی است. کالا می­تواند یخچال، فریزر، اجاق گاز، تلویزیون، کامپیوتر، ماشین لباس شویی و غیره باشد.

وام بانک ملی و شرایط فوری دریافت

وام بانک ملی ضمانت طلا

برای اخذ وام بانک ملی می­ توانید طلا را به ضمانت بگذارید و وام بانک ملی دریافت کنید. سقف وام بانک ملی مشخص بوده و قابل تغییر نمی ­باشد.

این نوع وام یکی از وام­ های فوری محسوب می ­شود و به محض اینکه طلا را گروی بانک قرار دادید، وام شما پرداخت خواهد شد.

وام بانک ملی ضمانت سفته

برای اخذ وام بانک ملی می­ توانید سفته به جای ضامن به بانک ارائه دهید. اما توجه داشته باشید که سفته به تنهایی اعتبار ندارد و یک شخص به عنوان ضامن باید آن را امضا کند.

توجه داشته باشید که اخذ وام بانک ملی جدید از یک بانک مشخص تا زمانی که وام قبلی را به طور کامل تسویه نکرده باشید، وجود نخواهد داشت.

دریافت وام بانک ملی از هلدینگ دیوان 

برای اینکه از وام بانک ملی مطلع شوید می­ توانید برنامه سی 24 را نصب کنید. وام بانک ملی به صورت آنی پرداخت می­ شود و حداکثر 2 الی 3 روز کاری طول می ­کشد.

یکی از طرح ­های این بانک طرح آنی ملی است که با سود 17 درصد و بازپرداخت 60 ماهه می­ باشد. مبلغ این وام بانک ملی 500 میلیون تومان است که نیاز به سپرده دارد.

اما اگر شما در بانک سپرده ­گذاری نکردید، می­ توانید کسی را که در این بانک سپرده­ گذاری دارد را یافته و از امتیاز وام بانک ملی او بهره ­مند شوید.

شرایط اخذ وام بانک ملی به روشی فوری

شرایط اخذ وام بانک ملی، بستی به نوع وامی دارد که می ­خواهید دریافت کنید. بنابراین ابتدا نوع وامی که می­ خواهید را انتخاب کرده و با مراجعه به یکی از شعبات این بانک.

وام بانک ملی از شرایط آن مطلع شوید. نکته ه­ایی که باید بدانید این است که یکی از شرایط اخذ وام، معرفی ضامن معتبر است.

که بسته به نوع وام تعداد آن بین 2 تا 3 نفر می­ باشد. برای دریافت برخی از وام ­ها مانند وام مسکن نیز متقاضی باید بالای 18 سال باشد. از دیگر شرایط اخذ وام بانک ملی می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نداشتن چک برگشتی و تعویق نیفتادن قسط وام­ های قبلی
  • داشتن رتبه اعتبار سنجی مناسب

شرایط ضامن برای دریافت وام بانک ملی

با توجه به شرایط متقاضی، بانک ملی ضمانت­ های را مشخص می­کند. الگوی دقیق برای ضامن وجود ندارد. ضامن می­ تواند سند ملک یا ماشین، سفته و غیره باشد.

وام بانک ملی گاهی اوقات ممکن است به ازای هر 10 میلیون تومان وام، یک ضامن بخواهد.

چگونگی اعلام درخواست وام بانک ملی

وام بانک ملی را می­توان برای، درمان و غیره دسته­ بندی کرد. هرکدام از آن­ها شرایط خاصی دارند و باارائه مدارکی خاص می ­توانید آن­ها را دریافت کنید.

برای اخذ این وام ­ها تنها ارائه یک ضامن معتبر کافی ­است. البته در برخی از شعبات امکان دارد که از شما ضامن بیشتری بخواهند. سود وام ­ها متغیر بوده و بستگی به نوع وامی که می­ گیرید دارد.

وام بانک ملی برای افراد خاص

با توجه به اعلام وزارت راه و شهرسازی، کسانی­ که قصد ساخت واحدهای مسکونی بر روی زمین خود دارند، می­ توانند از تسهیلات ویژه که از طرف شبکه باکی پرداخت می­ شود، بهره­مند شوند.

نام این تسهیلات نهضت ملی مسکن است. برای اخر این نوع وام به خرید اوراق بهادار نیازی ندارید و متناسب با دستورالعمل­ ها می ­توانید از این تسهیلات بهره­مند شوید.

سخن آخر وام بانک ملی

این مقاله با عنوان وام فوری بانک ملی بود که در ابتدا وام فوری را تعریف کردیم. انواع تسهیلاتی که بانک ملی به صورت فوری ارائه می­ دهد را معرفی کرده و شرایط آن­ها را توضیح دادیم.

برای اخذ وام فوری بانک ملی و دریافت بهترین وام متناسب با شرایط شما و بدون انجام مراحل های گفته شده در مقاله بالا و کمتر از یک ساعت وام مورد نیاز خود را دریافت کنید و می­ توانید با ما تماس بگیرید.

چالش اخذ وام با سند مسکونی هلدینگ دیوان
87 / 100
فهرست