وام بانک شهر

وام بانک شهر: بانک شهر وام­ های بسیاری ارائه می­دهد که با دریافت وام بانک شهر می­توانید نقدینگی خود را تامین کنید.

مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وام فوری نام دارد. افرادی مانند صاحبان مشاغل، زوج­های جوان و کسانی که به دنبال خرید خانه هستند، می­توانند وام بانک شهر دریافت کنند.

برای این منظور یکی از بانک­هایی که وام بانک شهر ارائه می‌دهد، بانک شهر است. کسانی که نیاز فوری به پول دارند، می­توانند با دریافت وام فوری بانک شهر بودجه خود را تکمیل کنند.

این بانک به منظور کمک به مشتریان خود وام بدون ضامن را در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که این وام از طریق اعتبار سنجی می­باشد‌.

توجه داشته باشید این وام کسانی تعلق می­گیرد که مشتریان این بانک بوده و از قبل حساب داشتند. علاوه بر آن، باید امتیاز میانگین حساب آن­ها متناسب با بهره‌مندی از تسهیلات باشد.

انواع وام فوری | وام با سند مسکونی | وام با سند خودرو | وام بانکی | وام مسکن | تامین سرمایه و انواع وام و وام آزاد ارائه میگردد.

نام این طرح، طرح شکوه بانک شهر است. برای اینکه با این طرح بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می­کنیم ادامه مطلب مطالعه کنید.

هلدینگ دیوان طرح­های همچون وام با سند ملکی و وام با سند خودرو را ارائه می­دهد. برای دریافت وام می­توانید با این هلدینگ تماس بگیرید.

وام بانک شهر و روش های دریافت وام

وام فوری بانک شهر

شرایط  دریافت وام بانک شهر چیست؟

برای اینکه بتوانید از بانک شهر وام فوری بگیرید، به حساب سپرده نیاز دارید.

شما باید یک حساب سپرده افتتاح کرده و پولتان را به مدت 4 ماه در آن قرار دهید. بعد از گذشت 4 ماه می­توانید وام بانک شهر دریافت کنید.

اما زمانی­که به فکر دریافت وام هستید، به صورت فوری به مبلغ وام نیاز دارید و نمی­توانید صبر کنید تا 4 ماه از سپرده­گذاری شما بگذرد.

در این مواقع باید به سراغ افرادی بروید که در این بانک سپرده دارند، اما نیازی به وام بانک شهر ندارند. بدین ترتیب شما می­توانید از امتیاز وام آن­ها استفاده کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که ضامن و سایر مدارک را ارائه دهید و وام دریافت کنید. توجه داشته باشید که برای اینکار حتما یک قرار داد بین خود و فرد صاحب حساب ببندید.

در این­ صورت هر دو می­توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی از امتیاز وام بهره­ مند شوید.

طرح وام بانک شهر چگونه است؟

با استفاده از طرح وام بانک شهر با داشتن حساب سپرده و میانگین حسابتان می­توانید به اندازه مبلغ سپرده خود وام دریافت کنید.

سقف وام بانک شهر ۵۰ میلیون تومان است. میزان این وام به مدت زمان و میزان موجودی حساب بانک سپرده‌گذاری شده بستگی دارد.

مبلغ وام بانک شهر چقدر است؟

میزان مبلغ وام بانک شهر به مدت زمان سپرده گذاری  محاسبه میانگین حسابتان و تعداد اقساط این وام بستگی دارد.

کمترین مقداری که این برای این وام در نظر گرفته شده ۰.۵ برابر میانگین حساب سپرده و بیشترین آن دو برابر میانگین حساب سپرده است.

برای مثال، فرض کنید که شما به مدت چهار ماه پولتان را در بانک سرمایه گذاری کرده و تعداد بازپرداخت اقساط ۱۲ ماه باشد. شما می­توانید یک برابر میانگین حسابتان یا سپرده خود وام دریافت کنید.

تعیین سود و اقساط وام بانک شهر

یکی از نکات مثبت وام بانک شهر این است که سود و تعداد اقساد بازپرداخت وام را مشتری تعیین می­کند.

در حقیقت تعداد اقساط  نرخ سود و میزان وام به مدت زمان سپرده گذاری مشتری بستگی دارد. حداقل نرخ سود وام ۱۰ درصد و حداکثر ۴ درصد است.

مدت بازپرداخت اقساط حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۲۴ ماه می­باشد.

نحوه دریافت وام از بانک شهر با استفاده از طرح وام

نحوه دریافت وام از بانک شهر

نحوه دریافت وام بانک شهر چگونه است؟

چنانچه قصد دارید از طرح شکوه استفاده کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که  حساب قرض الحسنه یا کوتاه مدت در بانک باز کنید.

حداقل میزان سپرده گذاری دو میلیون تومان و حداقل مدت زمان سپرده گذاری برای وام چهار ماه است. چنانچه قصد دریافت وام دارید، باید حداقل دو میلیون تومان به مدت چهار ماه در حسابتان باشد.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که ۰.۱ درصد سود به سپرده شما در مدت سرمایه گذاری تعلق می­گیرد.

وضعیت ضامن وام بانک شهر

زمانی که قصد دریافت وام بانک شهر را دارید، باید بدانید که سپرده شما بلوکه نمی­شود. بنابراین باید هنگام دریافت وام ضمانت ارائه دهید.

طبق قوانین طرح، وام گیرنده به ازای هر ۱۰ میلیون تومان که وام دریافت می‌کند، باید فیش کسر از حقوق یک ضامن را ارائه دهد.

شایان ذکر است که در صورت اعتبار سنجی و توافق  شعبه بانک، امکان ارائه سایر ضمانت ­ها از جمله سند وجود دارد.

طرح کار وام بانک شهر

با استفاده از طرح کار بانک شهر، مشتریان با سپرده گذاری پس از گذشت سه ماه می­توانند طبق میانگین موجودی سرمایه­ شان وام تعمیر و بازسازی مسکن دریافت کنند.

نرخ سود این وام بین ۱۲ تا ۱۸ درصد، سقف وام ۱۰۰ میلیون تومان و اقساط آن بین ۳۶ تا ۲۰ ماه می باشد. برای اینکه بتوانید این وام را دریافت کنید، به سرمایه گذاری حداقل ۱۰ میلیون تومان نیاز دارید.

توجه داشته باشید که متقاضی باید مالکیت شش دانگ خانه باشد تا بتواند از این وام استفاده کنند.

طرح شهریار وام بانک شهر

چنانچه در بخش پزشکی و غیرپزشکی و دسته ­های مرتبط با آن فعالیت می­کنید، می­توانید با استفاده از طرح شهریار وام دریافت کنید.

این تسهیلات به افرادی که دارای مجوز هستند پرداخت می­شود. در صورتی که افراد نامبرده شده دارای مجوز باشند، امکان دریافت این وام وجود دارد.

سقف ابن وام ۲ میلیارد تومان برای پزشکان و یک میلیارد تومان برای افراد غیر پزشکی است.

وام طرح اساتید بانک شهر

طرح تسهیلات اساتید که ویژه هیات علمی و اساتید رسمی است، به دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، مراکز علمی پژوهشی تحقیقاتی و غیره ارائه می‌شود.

این وام به صورت کارت اعتباری بوده و به منظور تعمیر و بازسازی مسکن و ودیعه مسکن پرداخت می­شود. حداکثر مبلغ وام ۲۰۰ میلیون تومان، نرخ سود ۱۸ درصد و تعداد افراد آن بین ۳۶ تا ۶۰ ماه می­باشد.

طرح سرآمد مسکن وام بانک شهر

چنانچه مشتری بانک شهر هستید، با سپرده گذاری در این بانک و حداقل گذشت ۳ ماه از آن می­توانید متناسب با میانگین موجودی وام  دریافت کنید.

این وام به منظور بازسازی مسکن پرداخت می‌شود. نرخ سود آن 12 تا ۱۸ درصد و سقف مبلغ وام ۱۰۰ میلیون تومان از تعداد اقساط آن بین ۳۶ تا ۱۲۰ ماه است.

سخن آخر وام بانک شهر

در این مقاله که درباره دریافت وام بانک شهر بود، سعی کردیم در ابتدا نحوه دریافت وام فوری را توضیح بدهیم.

شما می­توانید از امتیاز وام صاحبان سپرده در بانک شهر استفاده کنید. سپس طرح­هایی را توضیح دادیم که می­توانید از آن­ها برای دریافت وام و تامین نقدینگی خود به دلایل مختلف وام دریافت کنید.

اما همان­­­طور که می­دانید دریافت وام از بانک بسیار طول می­کشد. به علاوه، شما به معرفی ضامن نیاز دارید. ممکن است شما ضامن معتبر نداشته باشید.

اما گزینه دیگری وجود دارد که می­توانید فوری و بدون گذراندن مراحل اداری وام دریافت کنید. از این رو گزینه دیگر دریافت وام فوری از موسسات مالی است.

یکی از این موسسات که می­تواند انواع وام فوری اعم از وام فوری با سند ملکی و وام با سند خودرو را ارائه دهد، هلدینگ دیوان است.

شما با مراجعه به این هلدینگ می­توانید انواع وام فوری را دریافت کنید. چنانچه سوالاتی درباره دریافت وام و شرایط آن­ها دارید می­­توانید تماس بگیرید.

مشاوران هلدینگ دیوان آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. برای دریافت وام فوری در تهران و کرج هم اکنون اقدام کنید.

87 / 100
فهرست