وام روی ملک

وام روی ملک: درخواست وام فوری یکی از راه­ها برای تامین کسری بودجه است. در اکثر مواقع که ما با مشکلات مالی روبه رو هستیم، می­توانیم برای تامین بودجه به بانک مراجعه کنیم.

یکی از شرایط دریافت وام بانکی، معرفی ضامن معتبر است. ضامنی که باید به بانک معرفی کنید، باید کارمند دولت باشد. اما همان­طور که می­دانید، بسیاری از افراد توانایی یافتن ضامن معتبر ندارند.

در این مواقع شما با ارائه سند، مانند سند ملک می­توانید وام دریافت کنید. درواقع سند ملک به عنوان ضامن معرفی می­شود.

وام روی ملک یکی از تسهیلاتی است که توسط بانک­ها و موسسات وام دهنده ارائه می­شود. بدین ترتیب شما در کوتاه­ترین زمان ممکن وام دریافت کرده و مشکلات مالی خود را برطرف خواهید کرد.

در این مقاله قصد داریم درباره وام روی ملک اطلاعات بیشتری با شما به اشتراک بگذاریم. چنانچه قصد دارید از این وام اطلاعات بیشتری کسب کنید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

انواع وام فوری | وام با سند مسکونی | وام با سند خودرو | وام بانکی | وام مسکن | تامین سرمایه و انواع وام و وام آزاد ارائه میگردد.

تعریف وام روی ملک

چنانچه شما صاحب ملکی هستید، با ارائه آن به موسسه وام دهنده ما می­توانید وام فوری روی ملک دریافت کنید. همان­طور که می­دانید، همیشه دریافت وام زمان­بر است.

حال زمانی فرد تصمیم به دریافت وام بانکی می­کند که فوری به پول نیاز داشته باشد. در این شرایط بجای مراجعه به بانک می­توانید به موسسه وام دهنده مراجعه کنید.

موسسه وام دهنده ما وام با سند مسکونی ارائه می­دهد. در صورتی­که شما ملکی دارید که 6 دانگ آن به نام شما باشد، می­توانید با ارائه آن وام دریافت کنید.

این وام به صورت فوری و در اسرع وقت پرداخت خواهد شد. مبلغ وام بستگی به ارزش سند شما دارد.

برای دریافت وام شما به موسسه ما مراجعه کرده و پس از بررسی ملک توسط کارشناس و ارزش گذاری، مبلغ وام به شما پرداخت خواهد شد.

نکته مثبت این وام این است که شما برای دریافت این وام نیازی به ارائه هیچ چک و ضامنی ندارید.

چرا باید وام روی ملک دریافت کنیم؟

طبق وضع بازار و کمبود خریدار ملک و شرایط سختی که بانک­ها برای ارائه وام دارند، بهترین روش تامین کسری بودجه دریافت وام روی ملک است.

از جمله شرایط سختی که بانک­ها دارند می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معرفی ضامن معتبر
  • داشتن حسابی با کارکرد بالا
  • دسته چک
  • طولانی بودن زمان پرداخت

می­توان ملک را فروخت و مشکلات مالی را حل کرد. اما توجه داشته باشید که ملک یک سرمایه محسوب می­شود و شما با فروش آن سرمایه خود را از دست خواهید داد.

بنابراین با دریافت وام بر روی ملک می­توانید سرمایه خود را حفظ کنید.

وام روی ملک بدون ضامن

ممکن است کلمه بدون ضامن کمی عجیب به نظر برسد. زیرا مهم­ترین شرط در بانک­ها برای پرداخت وام معرفی ضامن است.

همان­طور که می­دانید یافتن ضامن کار بسیار ساده­ای نیست. اما با مراجعه به موسسه ما و ارائه سند ملکی که به نام خودتان است می­توانید فوری و بدون ضامن وام دریافت کنید.

سند ملک به عنوان ضامن تا پرداخت کامل اقساط وام نزد موسسه می­ماند.

وام روی ملک و شرایط معتبر دریافت وام 

دریافت وام روی ملک

دریافت وام روی ملک

برای دریافت وام روی ملک می­توانید به بسیاری از بانک­ها مراجعه کنید.

اما دریافت وام سند ملکی در بانک­ها بسیار زمان­بر است. به علاوه، شما باید یک حساب در بانک مورد نظر افتتاح کنید.

از شرایط دیگر می­توان به تراکنش مالی بالا و نداشتن امتیاز منفی در بانک­ها اشاره کرد. امتیاز منفی شامل چک برگشتی و خوش حساب نبودن باشد.

حتی اگر بخواهید از بانک، سند ملکی را دریافت کنید، باید چند ضامن معتبر نیز معرفی کنید. حتی اگر تمامی این شرایط را داشته باشید، حداقل 6 ماه طول می­کشد تا وام پرداخت شود.

بنابراین همان­طور که مشاهده می­کنید، دریافت وام از بانک بسیار زمان­بر است. اما شما با مراجعه به موسسه ما و تنها با ارائه سند و کارت شناسایی خود می­توانید وام روی ملک دریافت کنید.

شرایط دریافت وام روی ملک

همان­طور که اشاره کردیم، با مراجعه به موسسه وام دهنده ما می­توانید بدون دردسرهایی که بانک دارد وام دریافت کنید.

از جمله معرفی ضامن، امتیاز حساب و طی کردن فرآیند طولانی است. با مراجعه به موسسه ما می­توانید در کمترین زمان وام دریافت کنید.

مهم­ترین شرایط دریافت وام روی ملک عبارتند از:

  • 6 دانگ سند باید به نام متقاضی باشد.
  • ملک باید مسکونی باشد.
  • وام توسط موسسه ما فقط در تهران و کرج پرداخت می­شود.

فرآیند دریافت وام روی ملک

فرآیند وام روی ملک در موسسه ما بسیار کوتاه است. لازم به ذکر است که تمامی مراحل توسط یک وکیل انجام می­شود.

بنابراین هیچ مشکلی در فرآیند دریافت وام با سند مسکونی نخواهید داشت. شما می­توانید با خیال راحت و با مراجعه به ما وام روی ملک دریافت کنید.

مزایای دریافت وام روی ملک

همان­طور که در این مطلب اشاره کردیم، دریافت وام از بانک شرایطی سخت داشته و زمان بر است. این موارد برای کسانی که نیاز فوری به پول دارند مناسب نیست.

اما راه دیگری وجود دارد. شما می­توانید با فروش ملکتان پول مورد نیازتان را بدست آورید. اما همان­طور که می­دانید شرایط الان بازار به طوری نیست که شما بتوانید ملکتان را به سرعت به فروش برسانید.

علاوه بر این، ملک یک سرمایه محسوب می­شود. و فروش آن کار اشتباهی است. چراکه شما با فروش آن سرمایه خود را از دست خواهید داد.

در این مواقع می­توانید با مراجعه به موسسه ما و ارائه سند خانه خود وام روی ملک دریافت کنید. بدین ترتیب سرمایه خود را حفظ کردید و پول برای مشکلات مالی خود بدست آوردید.

دریافت وام روی ملک مزایای دیگری دارد که عبارتند از:

  • حفظ سرمایه
  • گرفتن جلوی ضرر با بالا رفتن قیمت ملک
  • نیازی به معرفی ضامن نیست
  • به داشتن دسته چک نیازی نیست
  • این وام فوری پرداخت می­شود.

علاوه بر این برای دریافت وام فوری با سند ملکی نیازی به داشتن حساب سپرده نخواهد بود. بدین ترتیب وام به سرعت به حساب شما واریز خواهد شد.

نکته­ای که باید دقت کنید این است که هنگام دریافت وام، شرایط خود را به دقت بسنجید و ببینید که کدام نوع وام برای شما مناسب است.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما دقت کنید که می­توانید اقساط آن را به موقع پرداخت کنید.

دریافت وام فوری با سند ملکی نیازی به داشتن حساب سپرده

وام روی ملک

در آخر وام روی ملک

در این مقاله درباره وام روی ملک صحبت کردیم. در ابتدا وام روی ملک را تعریف کردیم.

شما می­توانید با ارائه سند ملکی خود به موسسات وام دهنده می­توانید وام دریافت کنید.

سپس به این موضوع اشاره کردیم که با توجه به شرایط سختی که بانک­ها برای پرداخت وام در نظر گرفتند و همچنین اوضاع بازار فروش ملک کار درستی نیست.

زیرا ملک یک سرمایه محسوب شده و شما با دریافت وام روی آن می­توانید سرمایه خود را حفظ کرده و کسری بودجه خود را تامین کنید.

سپس توضیح دادیم که این وام بدون ضامن است. در واقع سند ملک شما به عنوان ضمانت نزد موسسه ما می­ماند. درصورتی که اقساط را پرداخت نکنید، موسسه ملک را به فروش گذاشته و مبلغ وام به همراه سود را بر می­دارد.

بنابراین هنگامی که قصد دارید وام روی ملک دریافت کنید، به این نکته توجه داشته باشید. در آخر درباره مزایای وام با سند مسکونی توضیح دادیم.

موسسه وام دهنده ما با ارائه انواع وام­های فوری از جمله وام سند مسکونی و وام با سند خودرو در تهران و کرج آماده است تا به شما وام پرداخت کند.

برای آشنایی با انواع وام­های موسسه ما می­توانید با ما تماس بگیرید.3ص

93 / 100
فهرست